onsdag, april 27, 2011

Mystiske sokker i HB

Mønster: Mystiske sokker av Bittami
Garn: Casbah handmaiden fine yarn i farge Sangria
Pinner: 2-2,5 mm

Jeg strikker på de nydelige sokkene til Bittami :)
Vi har fått delt ut Clue 1 i går, og i dag er jeg allerede ferdig med disse! Ikke verst for meg som er ikke noe sokkestrikker akkurat. Men disse var virkelig fine og spennende!
garnet jeg har brukt er bare snadder. Kjøpte den i London for vel ca 2 år siden, og kan liksom ikke fatte og begripe hvorfor har jeg ikke strikket noe av det hittil . Garnet er myk og deilig, litt ull, litt nylon og litt cashmir!!! OMG!


2 kommentarer:

shygirl sa...

Å, så flotte disse sokkene blir :))
Deilig garn, jeg har noen hesper liggende selv også. Jeg ruger liksom på de fineste hespene en stund før jeg finner et prosjekt verdig å bruke det på. :D
Ha en flott uke. :))

Hildegunn sa...

Lekre sokker!! Du er SÅ flink!