onsdag, desember 22, 2010

Snart er det JUL!

Snart er det jul! Det har skjedd masse i dette året på håndarbeidsfronten. Mange plagg ble laget, men enda mere garn som kom i hus! Garnslankingen ble ødelagt :( Jaja...det er det som er viktig at en kan kose seg med sin hobby. Og det har jeg virkelig gjort.
De fleste tingene er laget til min minstejente, men endelig har jeg klart å strikke meg en god og varm kragejakke, noe jeg har aldri rukket å blogge om, siden jeg bor i den!

Det ble mange mange fine stunder med mine jenter. Minsten har vokst noe enormt. Hun er blitt 2,5 år og koser seg med de fleste tingene rundt seg! jeg er så takknemlig for at jeg har fått 2 fine og flinke jenter!

Maia har vært ute og bygget "snømann" med pappaen sin. Og slik ble det når jeg har bedt henne å smile fint til kameraet:



Har laget fine julegaver til besteforeldrene, men den som var gøyest var fingermalingen. Må innrømme at tingene har sklidd litt ut, så slik så hun ut rett før vi måtte sette henne i badekaret!


Så alt i alt hadde vi et meget fint år i år 2010 også!


Ønsker alle en riktig God Jul og ett Godt Nytt År!!


2 kommentarer:

Kathrine G. sa...

Hei! Eg tek kontakt her og håper du kan sende meg ein e-post, så tek eg kontakt. Det gjeld strikking av modellane :-)
kathrine@nostebarn.no

Villblomsten sa...

God Jul og Godt Nyttår :-)

Kjempesøt jente :-)