onsdag, november 10, 2010

Damson sjal

Dette er virkelig stort! Jeg har strikket et sjal i alpakka!! Jeg som kan ikke fordra alpakka! Men denne gangen gikk det fint, siden jeg har fått en spesial bestilling hos min søster, og hun ville ha noe som ikke klør.... du liksom!
Alpakka er sikkert fint og alt det der, men jeg klarer ikke å like det! (klør som bare det!)

Jaja... her er resultatet:



Oppskrift: DAMSON fra Ysolda
Garn: Inca alpakka ca. 160 gr. på pinner 3,5-4

Sjalet var kjempegøy å strikke, anbefales:)

4 kommentarer:

StrikkePia sa...

Lekkert sjal. Alpakka er deilig synes jeg. :-)

Synnøve sa...

Jeg er så enig, alpakka klør! Men fint var det :)

Hildegunn sa...

Nydelig sjal, heldig hun søsteren din :)

Anonym sa...

Jeg klør bare ved tanken! Liker ikke "pusete" garn, nei! Men sjalet var fint !!!