torsdag, august 12, 2010

Ferie i Ungarn

Familien min:


Som de fleste har fått med seg at jeg er fra Ungarn. Flyttet hit i 1996. Jeg har nå familie, og to NYDELIGE jenter, men hjertet mitt banker som en gal, når flyet holder på å lande i Ungarn.
Det er der jeg har vokst opp, derfra har jeg alle barndomsminnene mine, der er
HJERTE-HJEMMET mitt!
Jeg har funnet meg til rette her i Norge, har funnet min plass på en måte. Allikevel : Hører jeg språket, ser jeg bilder fra Ungarn, ja...da kjenner jeg det...noe jeg alltid kommer til å ha, nemlig HJEMLENGSEL!

Ser på de nydelige bildene fra fantastiske Budapest:


Verdt turen!!!



2 kommentarer:

Sillan sa...

Budapest ser ut som en fantastisk nydelig by!

StrikkePia sa...

Kan skjønne du alltid vil føle deg hjemme i Ungarn, selv om du har funnet deg til rette her i Norge. Det er jo som du sier der du har vokst opp og der du har mange minner fra. Og du har vel en del familie der også som det er kjekt å treffe. Nydelige bilder fra Budapest, fikk lyst å reise dit jeg nå. Er det der du er vokst opp? :-)