fredag, april 03, 2009

Somewhere over the rainbow

Dere husker sikkert at for noen måneder kanskje uker tidligere hadde jeg en innlegg her i bloggen min om en uferdig prosjekt. Nemlig DETTE her!
Grunnen til at det tok så lang tid var at jeg manglet en liten mengde garn til å sy sammen med under armene. Heldigvis så har jeg fått rask hjelp av en meget snill dame, som heter MARGOT. Hun sendte til meg ca 2 meter lilla garn som var akkurat nok til å avslutte denne jakken.
Oppskrift: DROPS jakke
Pinner: Knit Pro str. 3,5
Garn: Kauni regnbue
Str.: Ca. 9 mnd-ca. 2 år.
Knapper fra Nøstebarn

7 kommentarer:

Baddie sa...

For en herlig jakke i glade farger. Denne kommer lillejenta til å ha mye glede av. Ha en fin helg.

Frk. Chilli sa...

Så nydelig både jakken og jenta di er:-) Jeg har strikket veksejakken i Kauni regnbue til min datter, og hun elsker den. Det er herlige farger til unger syns jeg:-)

Kristine sa...

Kjempefin jakke!! Om du fortsatt vil ha mønstrene på forklekjole, så kan du jo sende meg adressen din på mail..? lillepia@gmail.com
God helg!

Marthe sa...

Den ble kjempefin,ordentlig "glad-jakke":)

Galadriel sa...

Her jakke til ei nydleig lita tulle!

Villblomsten sa...

Så flott den ble :-)
og så mye annet flott du har laget :-)

ha en fin påske :-)

Hildegunn sa...

Synes denne jakken er utrolig fin! Nydelige farger. Jeg har kjøpt Kauni garn, så nå skal jeg også strikke en slik (må bare gjøre ferdig noen prosjekter først, hihi.. ;)