torsdag, mars 19, 2009

Kauni regnbue

Og der var det igjen: blogging er nedprioritert!

I disse siste to ukene har det skjedd virkelig mye. Vi har kjøpt oss vår første bolig i Eide på Osterøy. Så var det flytting for harde livet. Grådig kjekt, men utrolig slitsomt.
Nå er alle kassene pakket ut, nye møbler kjøpt inn og montert ikke minst, det meste er på stell.

Men innimellom har jeg jo strikket en del. Det er jo en slags beroligende stund for meg. Midt i mellom alle kassene og rot, sitter jeg og storkoser meg:o)

Kauni prosjektet mitt er ikke helt ferdig enda, kun knapper som mangler. Jeg kommer tilbake til det når det er virkelig ferdig. Jeg lover!
Ellers alt er vel, vi koser oss i den nye leiligheten. Min kjære har endelig fått den etterlengtede utsikten, og jeg har fått alt annet jeg ønsket meg! Kjekt med kompromisser!!

Ingen kommentarer: