torsdag, mars 26, 2009

Æ kan sy!

Noe nytt fra meg denne gangen. Jeg kan sy!
Jaja...jeg kunne jo selvfølgelig sy i utgangspunktet, men jeg har ikke gjort det på mange år. Helt til jeg skulle sette i gang med å sy en ammepute til en venninne som venter en liten gutt om noen få uker.
Ikke spør om bilde av ammeputten... Ble for stor, altfor hard, skjeiv. Isoporkulene fløy vegg imellom. Uff... men nok om det.

Prøvde meg litt fram med maskinen min (som er i hvertfall 35 år gammalt) og sydd en liten tøffel til E. i str 33-34. Brukte ullfilt fra Stoff & Stil.


Vet ikke hva som skjedde, men plutselig havnet i butikken igjen, men stoff i flere farger:o)
I dag har jeg sydd tøfler til meg selv også. Disse var så skjønne, at jeg kommer nok til å sy flere av dem!


I kveld skal jeg på strikkekaffe til Eva, der fortsetter jeg på kjolen til M. Og vet du hva? JEG SKAL TIL LONDON PÅ SØNDAG! Jeg har funnet 3 butikker jeg har tenkt å besøke, koste hva det koste vil!
Oppdatering av turen kommer neste uke!
Ha en fortsatt fin uke, og ha en aldeles nydelig helg alle sammen!




3 kommentarer:

Petronella sa...

Tøflene dine er utrolig flotte! Også så søtt med hjerte på - Åhh, sukk. Selger du? Jeg bruker str 39..

Bente sa...

Fiiiine tøfler!
Minner meg litt om de som var i Tildas Hus.
Ha en fin kveld!

Liv sa...

Så flotte tøfler, de så ordentlig gode og varme ut!

Liv