torsdag, februar 05, 2009

Nøstebarn dress-FERDIG!

Nå er nøstebarn dressen til lille M. er ferdig! det var ikke vanskelig, ganske gøy faktisk. Har brukt nå noen dager, siden det har vært ganske kaldt i de siste dagene. Og de funker! M. var varm og god i vognen sin!
Jeg har brukt 2 og en halv nøste med Rauma Røros lammeull, som jeg har kjøpt på tilbud hos Husfliden. Tror jeg har betalt kr. 8,- for et nøste! I tillegg har jeg brukt litt mindre enn 100 gram brun NZ lammeull, og 6 treknapper. Jeg lyger ikke, prisen til garn kom på langt under 100 kroner! Er ikke det fantastisk?

4 kommentarer:

Kristine sa...

Det er bare en ting å si: SØT =)

Strikkforbi sa...

Så kule farger! Litt gøy med noe som er sprekt å se på syns jeg.. Litt lei av bare duse og blasse farger til babyer!

Linda sa...

herlige jentefarger!! sikkert varm og god også *nikke*

Monstermønster sa...

Spreke farger, så bra! Under under hundrelappen, bra pris!