torsdag, februar 05, 2009

Långis

3 dager har jeg brukt på å strikke Långisen til M. Strikket i Smart på pinner 3,5. Oppskriften har jeg funnet i den nye Nøstebarn boken. Igjen: enkel og fin oppskrift, utrolig raskt å strikke! Jeg har valgt å strikke ribb nederst, siden jeg har funnet ut at buksen kan brukes da mye lengre.
Kjempefornøyd meg fargene, det er nemlig skikkelig retro, som er "inn".


Ellers er det masse som skjer for tiden. Vi har kjøpt oss ny leilighet, og snart er på flyttefot! Utrolig kjekt å tenke på at det er vår første bolig noensinne! Vi gleder oss veldig!

3 kommentarer:

Tino sa...

Så mye flott barnetøy du strikker! Ullbukse er det ingenting som slår, kjempefine farger.
Tusen takk for besøk på bloggen, gøy at du var nr 8000.
Ha en fin kveld :)

bubbs sa...

Tøff ullbukse og gratulerer med ny leilighet! :)

Sulphur sa...

Så kul bukse. Har det kommet en ny nøstebarnbok som jeg ikke har fått med meg, eller er det den gjenbrukboka?