mandag, januar 19, 2009

Strikkeaward 2009

Åhh...første gang i mitt liv har jeg fått noe sånt! Strikkeaward fra HobbyMegHer!
Jeg må si at jeg ble utrolig overrasket og glad!Tusen takk!

Jeg sender den gjerne videre til noen personer. Deres blogger inspirerer meg veldig!

1. CRUZIDULL: Hennes blogg heter Cruzidulls gale verden. Hun lager masse fint til sin lille jente:o)

2. AyN: Hun strikker og strikker, og er så flink!

3. KIWA: En flink mamma med tre små:o)

4. MURF: Hun har forkjærlighet til Nøstebarn! En ekte inspirasjons kilde!

5. GLISE: Flink dame med masse fint i bloggen sin!!

Diss bloggene følger jeg daglig og sluker til meg ideer til mine fremtidige prosjekter!

2 kommentarer:

HobbyMegHer sa...

Så gøy at du ble glad for den! Du er jo kjempeflink! :0)
Jeg har ikke byttet navn på bloggen men har link i menyen til Lille-T bloggen. Der legger jeg ut det jeg selger.. ;)
Så moro at du liker forklekjolene! :0)

Linda sa...

gratulerer med award! Velfortjent!!!

og det ligger noe til deg i bloggen min;)