tirsdag, januar 20, 2009

Og enda en utmerkelse til! Jeg er sååå glad! Det har jeg ikke trodd og ikke forventet! Utrolig kjekt!
Kreativ blogger award har jeg fått av AvaAdore (hun heter Linda) . Tusen tusen takk!


Reglane for denne awarden er:

1. Vinnaren kan kopiere denne logoen til si side.
2. Lag ein link til han/henne du fikk awarden frå.
3. Nominer minst 7 andre bloggar.
4. Lag linkar til desse bloggane på bloggen din.
5. Legg igjen beskjed på bloggane til dei nominerte.
Mine nominasjoner går til : Muffin, ~*Unni*~ , Vibbedille, Tone M, Ma-2, . Disse bloggene leser jeg med jevne mellomrom. Men jeg besøker også en blogg som heter Good to be girl.Så min siste nominasjon går til henne!
Tusen takk for awarden Linda!!!

5 kommentarer:

Linda sa...

Bare hyggelig!! Jeg koser meg i bloggen din, men er dårlig på å legge igjen spor, lover å bli flinkere;)

Muffin sa...

Tuuusen takk!!! Du har no en fin blogg og!

vibbedille sa...

Tuuusn takk, det var veldig koooselig! Kos deg og ha en herlig kveld!

Klem Vibbedille

Ma-2 sa...

tusen takk

Cruzidull sa...

Tusen takk for awarden! Jeg skal sende den videre, men jeg må nok også sende den tilbake til deg, for du lager virkelig mye fint til dine små. Kjempekoselig blogg du har!