torsdag, februar 22, 2007

Barsel gave


Jeg har vært syk nå i en ukes tid. Skikkelig influensa med feber og hele pakka...Men jeg har klart å strikke en god del allikevel. Siden jeg er ferdig med begge armene i min Sapporo genser og mangler pinne til å strikke bolet med, har jeg begynt å strikke en barsel gave. Min søster sin datter venter en liten gutt nå i de nærmeste dagene, og jeg tenkte at god norsk ull er saken i kalde vinterdager i Ungarn. den kommende pappaen er fra Nigeria, så jeg regner med at den lille gutten som kommer til å bli født skal være nydelig i disse fargene.

Mønsteret er fra Garnstudio og er strikket i Lanett på pinne 3. Knappene var helt skjønne, jeg måtte bare ha disse!!!!

Jeg har endelig fått meg til å strikke Pixie lue, og jeg må si at det var utrolig kjekt. De kommer jeg til å lage flere av!

2 kommentarer:

Annette sa...

Så utrolig søt den jakken blir!!

Marihøna sa...

Så flott jakke og lue. Og de knappene er jo bare helt skjønne. En heldig liten gutt som får dette :-)