tirsdag, august 29, 2006

3 kommentarer:

Bente B sa...

Hei Krisztina!! Plutselig kom jeg på at du spurte om noe ang Pinwheel jacket som jeg hadde på bloggen! Beklager at det tok litt tid for meg å svare.... Det går kjempefint an å strikke til alle størrelser. det du gjør er nemlig å fortsette å strikke rundt helt til den er bred nok over ryggen til at du ser at det passer å felle av til armene! Hvis du begynner å strikke vil du se det veldig klart hvordan du skal gjøre det, hvor du skal felle av til armer. garanterer at du får det til, og skulle du stå fast er det bare å ta kontakt ;)
Lykke til! Du har masse fint på bloggen din, de stjernetøflene/sokkene er bare lekre!!!! Og datteren din var jo til å spise opp, herlig ansiktsutttrykk på det andre bildet der, hi hi!!

Bente B sa...

Hei Krisztina!! Plutselig kom jeg på at du spurte om noe ang Pinwheel jacket som jeg hadde på bloggen! Beklager at det tok litt tid for meg å svare.... Det går kjempefint an å strikke til alle størrelser. det du gjør er nemlig å fortsette å strikke rundt helt til den er bred nok over ryggen til at du ser at det passer å felle av til armene! Hvis du begynner å strikke vil du se det veldig klart hvordan du skal gjøre det, hvor du skal felle av til armer. garanterer at du får det til, og skulle du stå fast er det bare å ta kontakt ;)
Lykke til! Du har masse fint på bloggen din, de stjernetøflene/sokkene er bare lekre!!!! Og datteren din var jo til å spise opp, herlig ansiktsutttrykk på det andre bildet der, hi hi!!

Bente B sa...

Hei Krisztina!! Plutselig kom jeg på at du spurte om noe ang Pinwheel jacket som jeg hadde på bloggen! Beklager at det tok litt tid for meg å svare.... Det går kjempefint an å strikke til alle størrelser. det du gjør er nemlig å fortsette å strikke rundt helt til den er bred nok over ryggen til at du ser at det passer å felle av til armene! Hvis du begynner å strikke vil du se det veldig klart hvordan du skal gjøre det, hvor du skal felle av til armer. garanterer at du får det til, og skulle du stå fast er det bare å ta kontakt ;)
Lykke til! Du har masse fint på bloggen din, de stjernetøflene/sokkene er bare lekre!!!! Og datteren din var jo til å spise opp, herlig ansiktsutttrykk på det andre bildet der, hi hi!!