mandag, mai 22, 2006

UFO

Nå er det virkelig lenge siden jeg har lagt ut bilder av ting jeg holder på med!Jeg har funnet ut at jeg har uvanlig mange ufo-er. Dette er grunnen til at jeg har meldt meg på Fotbollsstickning som går utpå at vi srikker /lager våre ufo-er ferdig. Jeg har tro på at det kommer til å være en fornuftig ting for meg!!

Første prioritert er en baby fanakofte i ganske så uvanlige farger.Det har ligget i strikkekurven min i nøyaktig 2 år. Strikket i Dale baby ull pinne str.2.5.



Det andre plass står en ting som jeg burde vært ferdig for leeenge siden! Det er nemlig prosjektet fra ol strikkingen!!! Uffff.... jeg er nødt til å ta meg sammen!


Så var de sokkene mine . Det mangler fremdeles en halv av andre sokken på Jaywalkers! Aprilsokkene var jeg ikke så begeistret for ,siden etter at jeg skiftet farger så gjennstår det å feste alle trådene. Og jeg er kun ferdig med en!! Det som er på pinnene akkurat nå er Elfine socks. De er mine absolutt favoritt sokker hittil!Strikket fra tå og opp og har brukt pinne 2.5.

I går har jeg strikket en tøffel etter labe sin oppskrift. Etter hvert har jeg funnet ut at den er den samme oppskriften som heter Lune Futter. Bare at de ser jo ikke lik ut i det hele tatt. De er ganske så like med labe sin , beklager dette,jeg manglet visst litt innspirasjon i går!

Som dere ser så har jeg mye å henge fingrene i!! Nå løper jeg ,lager meg en kopp te og setter i gang!!!
HA EN FIN HOBBY UKE!!!!!

2 kommentarer:

elisabeth augusta sa...

Den fanakofta er helt lekker. God helg!

HildeS. sa...

Hei på dei. Koseleg blogg du har,og masse fine ting du har laga.Tøflene var utruleg søte:)